.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۵۸ درصدی تردد در محورهای ورودی شهرهای مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از کاهش ۵۸ درصدی تردد در محورهای ورودی شهرستان‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ نصراله بیگلری با بیان اینکه به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا طرح ممنوعیت و محدودیت‌های تردد در طی دوهفته گذشته در سطح استان به اجرا در آمد، افزود: این طرح که از ۲۴ مردادماه تا ۶ شهریورماه در سطح محورهای مواصلاتی استان اجرایی شد منجر به کاهش ۵۸ درصدی ترددها در محورهای ورودی به شهرستان‌های استان شد.

سرهنگ بیگلری، در ادامه با بیان اینکه در محورهای هراز، فیروزکوه و چالوس به طور میانگین شاهد کاهش ۱۷ درصدی ترددها بودیم، تصریح کرد: طی این مدت تردد در کل محورهای مواصلاتی استان ۴۲ درصد کاهش داشته است.

بیگلری با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راهور در ۳۵ نقطه استان، اذعان داشت: در این راستا ۳۴ تیم با ۱۱۲ نفر نیروی پلیس در این طرح به صورت شبانه روزی انجام وظیفه می‌کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه اظهار داشت: در این طرح تعداد ۲۶ هزار خودروها از مسیرهای اجرای طرح بازگردانده شده و به ۴۴ هزار خودرو نیز تذکر لسانی داده شد.

وی با بیان اینکه در کنار استقرار فیزیکی مأموران نسبت به کنترل و پایش تردد خودروهای بومی و غیربومی از ۱۰ دستگاه دوربین‌های جاده‌ای و ۲ دستگاه دوربین شهری به صورت سیستمی استفاده شد، در خصوص علت افزایش تردد پلاک‌های غیر بومی در استان مازندران بیان کرد: تعدادی از رانندگان قبل از اجرای طرح ممنوعیت تردد به این استان سفر کرده بودند.

سرهنگ بیگلری همچنین اضافه کرد: در طول اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد ۲۱ هزار و ۲۵۹ خودرو اعمال قانون شدند و تصادفات فوتی نیز در این ایام ۲۲ درصد و تصادفات جرحی ۱۳ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به پایان طرح ممنوعیت تردد از استمرار طرح محدودیت تردد کرونایی برای ورود خودروها به شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: خودروهای با پلاک غیر بومی در صورت ورود به شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان و به شهرهای با وضعیت نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان مازندران در خاتمه ضمن قدردانی از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه در همکاری با پلیس برای اجرای موفقیت آمیز طرح ممنوعیت تردد کرونایی به شهروندان توصیه کرد: برای ریشه کنی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا حتی الامکان از ترددهای غیر ضروری و مهمانی‌ها و تجمعات جدا خودداری کنند./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.